4 Tunggu la nanti ek..


Tempat : Padi, Cyberjaya.

Masa : Masa makan malam..

Genre : Serius.

Drama :

Achan Sinclair : Gua letak rokok Dunhill Light gua atas meja.

Adeq Nurul : Achan, you smoking?

Achan Sinclair : Aah.. (sambil memandang tepat ke dalam mata Za, sebab die pernah tanye soalan yang sama..hehe)


* Kat kotak rokok ni die tulis rokok membahayakan kesihatan jek, tak de tulis untuk jantina dan orientasi seksual pelanggan.

Adeq Nurul : You smoke rokok pondan la..

Achan Sinclair : Anak gua dah cecah doblas orang nanti, gua datang mengadap you. Sebenarnya rokok tak membawa erti dalam kehidupan realiti (Bermonolog dalaman)

notakakilelakisejati : gua lupe untuk membayar makanan hari tuh..demmm. Semoga orang yang bertanggungjawap tuh membayar makanan yg kita makan...hehe

4 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Achan, aku dah cuber nak beli sekotak, namun aku tersungkur di depan kaunter... Any advices for da noob?

Tanpa Nama berkata...

hoho...ni mesti zarith crite aku pnh tny kn? cis3~
owh ke ko dgor aku tny mse kte mkn kt bangi tu? haha...

Achan Sinclair berkata...

NymQ :

Advice to noob??
Merokok membahayakan kesihatan.
This advice from gomen..hehehe

-------

za :

no comment (jwpn artis) ( ^______^ )

adeknurul berkata...

i x perasan blog ni la.. hahaha... cis! i din mean la tu rokok pondon.. just dat i tot org ckp tu rokok pondon (as in rokok yg xda rasa apa2). tp a diff type of dunhill.. hehehe.. :P