4 Peeewwwiit~

Semalam gua balik kerja pun pukul 11 malam, parents gua ajak pergi Tesco shopping. Gua decline offer dorang sebab memang tune gua dah lari beb, kerja dari pukul 9 pagi sampai 11 malam. Apa cerita bro? Nak cari promotion jadi CEO ke?


Then on the way nak balik rumah, mak gua call ajak makan luar. Dia boikot memasak ujarnya, gua follow je. Perut dah starving mengile, tak adanya keroncong-keroncong. Mau-mau lagu Fade to Black by Metallica jugak bunyi perut gua. Mak gua ajak ke Restoran Kayu Original kat Sunway Damansara, gua pasrah je ikut.


Setibanya gua di kedai mamak tu, tanpa berlengah lagi gua order Kopi O sepam ngan IndoMee double shoots. Perghh.. padu beb. Sambil makan, sambil main SMS ngan cik gadis. Ye la, gua nak sembang ape ngan mak bapak gua? Tak kan nak buat siri perbincangan ekonomi macam The Exchange kat TV3 tuh. Tak kena langsung dengan jiwa gua. Jadi gua men SMS r, itu jalan penyelesaian yang gua ambil.


Layan punya layan, tetiba gua keras. Sape lak tepuk belakang gua nie? Sejak-sejak kes-kes orang-orang kenamaan dituduh mengamalkan anal sex ni. Gua jadi lebih sensitive dengan isu tersebut. Gua tak mahu bangun-bangun tidur, ada kaki berbulu di posisi belakang gua. Ataupun gua mengalami buasir..tidak-tidak..gua traumaa beb dengan kejadian begitu..


Kemudian gua usha siapa yang berani berniat onar terhadap gua, skali usha.. Amy Search beb..IndoMee double shoots gua tak layan, kasih-sayang terhadap ibubapa gua terabai sebentar, SMS cik gadis gua tak reply, betis-betis awek Damansara gua tak usha dah. Terkesima beb…ini Amy Search.. kalau gua jumpe Meet Uncle Hussin…hmm..belum tentu gua kenal dorg selain Bakri. Silap-silap mau mereka yang terkesima bila jumpa gua..Tapi ini Amy Search!! Gua salam dia. Pas ni seminggu gua makan pakai kaki. Jangan tanya kenapa!!


notakakiFantasiaBulanMadu : Amy Search sebenarnya duduk di neighborhood gua gak..hehe..kenali jiran anda!!

4 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Aku... Tak... Percaye...

Nuriman berkata...

achan, aku nak berguru dgn ko makan pakai kaki

Achan Sinclair berkata...

hahaha..

nyamouq - sebenarnya amy search yg ckap ayat tuh...unbelievable dapat jumpa Acan..terkejut die jumpe aku..lelaki maskulin idaman ramai..

Iman - ko xyah berguru ngan aku mkn pakai kaki..amy search tak lalu makan sejak kejadian hari tuh hingga kini sebab masih tak percaya berjumpa dengan aku sebagai idola ramai..

AlexAlabasta berkata...

Aku... masih... kekal... tak... percaya...