0 Mari Cari Mencari

Lokasi Pengambaran : Ruang tamu penthouse gua.

Genre : Thriller, Seram & Aksi

Peneraju Utama : Acan Sinclair & Mama gua.

Sipnosis : Pagi-pagi gua cari charger handphone, bateri kong takut nanti ade orang call nak suh wat show. Then gua cari tak jumpa..maka berlakulah skrip ini...

Acan Sinclair : Ma..nampak charger handphone abang?

Mama : Ang cari kat dalam raga atas bangku tuh..

Acan Sinclair : Tak dak pun (serender lepas cari tak jumpa)

Mama : Sat..mama cari (Sambil memunggah bakul tersebut)

Mama : Ni apa ni??? ( sambil menunjuk-nunjuk charger gua yang dijumpai dalam bakul tersebut)

Mama : Ang cari benda suma tak pernah jumpa.

Acan Sinclair : Tapi ada la something yang abang senang jumpa..dan abang senang utk menjumpainya.

Mama : Apa??

Acan Sinclair : Calon menantu mama.. :)

Mama : (Menkarate sofa rumah laju-laju)

notakakiibu : Usah menderhaka dengan ibu kamu, sesungguhnya syurga itu di bawah kaki ibu..zaman-zaman orang duk bising kes buang anak nie..kang gua risau gak, kang mak gua buang gua mana gua nak merempat beb..hehe..peace mama~

0 487 batang pen patah: