2 Dasar Arpathied


Lokasi : Village 5, Universiti Teknologi Petronas.


Pelakon : Achan Sinclair, Nyamouq


Genre : Perpaduan Ummah Tunggak Kejayaan.


Drama :


Nak dijadikan cerita, gua pulang ke UTP untuk 17 jam sahaja. Setelah gua menunaikan apa yang patut di sana, malam itu gua berehat dan berhibernasi di bilik Nyamouq. Gua dah 10 bulan tak hjumpa Nyamouq, rambut dia dah macam M. Rajoli muda-muda dulu. Kalau gua dah bertemu Nyamouq, memang ada suatu aktiviti yang mustahil untuk gua miss..ade r..mane leh bgtau.. Ikutilah siri drama yang menyayat hati ini... (Maaf, drama ini berlaku dalam mode accent utara yang pekat)


Nyamouq : Achan, aku rasa len macam usha kulit ang.


Achan : Awat?? ang mesti jeles usha kulit aku selembut bayi..


Nyamouq : Tak aih, bila aku compared kulit ang ngan kulit aku memang jauh bezanya. Macam Mexican (merujuk kepada dirinya sendiri) dan Alaskan (lebey kureng r..)


Achan : Arpathied!!


notakaki6nyamouq : Kepada mana-mana syarikat kosmetik atau barangan kecantikan yang sedia untuk mengambil nyamouq sebagai bahan uji kaji bahan anda..sila hubi beliau di blog ini..

2 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Aku coklat, ko vanilla... Ko tak rase aiskrim coklat vanilla Wall's sedap ke? Serasi bersama~

Ps- Apsal ko nanges time tido? Dan apsal aku bangun tido dalam keadaan memeluk dinding? Misteri ini maseh belom terungkai...

Achan Sinclair berkata...

Teriak?? bila lak aku teriak...ish ang ni..xbek wat fitnah..xpa2.. celebrity mmg slalu kena gossip2 liaq..

aku rasa may be toyon yg teriak kot...usha citer korea time kita tdoq...tanya dia balik..ang peluk dinding??no comment