0 Rokok dan Orientasi Seksual Lelaki??

Di hari yang damai lagi mengantukkan ini aku nak menulis...

Hasil dari pembacaan semalam, aku mendapat satu idea untuk membuka poll ataupun survey. Caranya mudah, hanya letakkan di status G-Talk atau di status YM anda. Then pasti berduyun-duyun orang PM anda. Busy?? Yeahh..aku MC dan aku buhsan, maka aku menyibukkan diri dengan perkara-perkara begini =)

Soalan Survey:

"Benarkah jenama dan jenis rokok yang dihisap menterjemahkan orientasi seksual seorang lelaki? "



Rokok-rokok ini adalah dari laci aku, aku kategori mana??hehe




Keputusan :

1) Jenis Tukar-tukar Rokok : Mereka ini adalah manusia yang gemar bertukar-tukar pasangan. Pendek kate deme ni playboy sebab tak setia pada yang satu.

2) Perokok Menthol - Pastinya mereka ini kebanyakan datangnya dari golongan kolar putih ataupun high-class. Mereka memilih kawasan-kawasan peranginan di atas bukit sebagai port untuk.. ataupun paling cikai pergi hotel yang ada air-cond. Maka lubuk Tupah dan Tasik Permaisuri tiada dalam senarai (Tahukah anda bahawa musim mengawan biasanya berlaku pada musim dan kawasan sejuk? Maka berhati-hatilah kalau ada yang nak mengajak anda ke Genting Highland)


3)
Pengemar Cerut@Curut - Seorang rakan dari negeri Che Mek Molek menjawap, pengemar cerut mungkin lebih gemarkan yang gebu-gebu..huh? Kenyataan di support oleh seorang pemilik Satria Neo.

4) Perokok Gudang Garam - Fakta bagi non-smokers, Gudang garam adalah antara rokok kuat baunya di dunia, dan ianya juga adalah antara rokok yang paling lama nak habis. Dan seorang rakan menyatakan mereka ini kononnya hebat, dan tahan lama...aahh...

5) Perokok Lucky Strike @ Camel @ Rokok Tak BerFilter - They dun like protection and risk-taker. Hati kering beb~

6) Perokok SKL Strawberry Flavour - Uhh..bagi seorang lelaki yang gemar rokok ini, orientasi seksualnya mungkin kepada Abang-abang Perokok Yang Lain, jiwanya lebih halus dan sensitive.. jaga-jaga dengan mereka ini, jangan kamu bangun2 dan rasa seakan-akan buasir..bahaya!!!

7) Perokok Gulung DIY - Layan binatang jek, mungkin sebab cintakan alam sekitar serta flora dan fauna. ( Pengakuan seorang engineer yang berasal dari Negeri Selepas 8, Sebelum 10... patutlah dia lari dari hookers hari tuh..hehe)


p/s : survey ini adalah suatu pendapat relatif dan mungkin bukan mewakili suara majority.. Isaplah rokok apa-apa pun, aku tak kesah sebab paru-paru lain-lain. =)



0 487 batang pen patah: