0 Pejuang Muzik Rock Progresif Malaya!!

Sememangnya kami adalah di antara pemuzik yang bersemangat patriotisme

Aku kini cuti dan berehat dari Band Jamen di atas sebab-sebab kesihatan..Haha.. Acah aje. Kini aku cuba berjinak-jinak kembali dengan muzik progresive rock secara amnya dan muzik-muzik grunge secara khususnya. Bersama Mr. Muhamad Nazir bin Hussin, seorang gitaris berjiwa lembut dan romantis dari kugiran Lazybone aka Berat Tulang..haha..kami asyik berjamming lagu-lagu yang ketinggalan 10 tahun di belakang ( tapi kami tak main ikut jalan belakang, Nazir dah ade awek, dia normal ). Namun, sukahati aku la, aku yang bayar sewa studio. Kami selalu tercari-cari drummer dan bassist, tapi drummer kat UTP ni bersepah. Kami sukar mencari bassist yang groovy dan jambu. Konsep kami 'Play for satisfaction, not perfection', sebab kami dah memang perfect. Kalau anda seorang bassist yang jambu dan ingin jamming bersama kami, sila e-mail kan resume anda kepada alamat tertera di sebelah..


TQ

p/s : esok aku ade test..mengapa aku sempat menulis lagi..fak!!

0 487 batang pen patah: