0 JaLan - jALaN c@Ri paSaL @ UTM, jaLan sEmaRaK

Maaf, aku memang jenis tak berapa nak ikut law. Maka dengan rileks nye aku pakai baju yang tampak lebeh kool..hehe. From Left : Dayah, Ganu, Nema, Abang Kachak, Ajoi & Rizal.



Saje aku nak eksyen, bengkung aku kaler maroon..yeah maroon 5!!


Ketibaan Gong Xi Fatt Chai, sepatutnya dikongsi bersama macam saranan Pak Lah!! Tapi oleh kerana tugasan aku terpaksa melupakan cuti yang sepatutnya aku duduk kat rumah ngadap citer kung fu sambil mengunyah limau!! (aku suke limau, lagi2 limau diana wong bagi time lecture hari tu...maaf die bagi limau bukan 'limau'!!).

Time CNY tersebut aku dan beberapa rakan yang lain, telah dikerah ke Kursus Tenaga Pengajar Cekak Hanafi 2008...aku tak tau ape2 pun sebenarnye...time ceramah siap dengkur lagi...demm

tapi yang pasti bende ni mengeratkan siraturrahim ( canggih tu ayat ) antara kami...

0 487 batang pen patah: