0 Harapkan jamban, jamban yang keluarkan tahi.

Semalam aku ke Ipoh menghadiri satu event. Dan event itu habis lambat, ada beberapa manusia yang kurang ajar mahu balik awal ( manusia bertopengkan orang masjid umpama kata Dr. Lo' Lo'). Event tersebut bukan dibawah kawalan aku, aku hanya hadir sebagai jemputan biasa. Dan beberapa makhluk yang tadi nak minta permission untuk leave awal. Mereka nak minta dari aku, aku pun pelik kerana aku hanya jemputan bukan ahli komiti.

Sedang aku bersembang dengan Maharaja-Maharaja Syaitan yang lain, mereka melambai tangan memanggil aku datang ke arah dorang. Aku tahu dorang nak mintak permission dari aku. Maka secara adabnya yang meminta patut mengadap, bukan yang berkuasa terhegeh2 pergi mengadap.

Maka dengan begitu sopang aku membalas tujahan jari hantu yang dilambangkan sebagai 'Fuck You'. AKu kurang ajar?? AKu memang begini!! Pergi marah orang masjid yang kurang ajar itu. Orang-orang macam ni lah yang sepatutnya diterajang kerana merekalah yang terang-terang memalukan agama. Berpakaian macam ulama, ayat pun macam ulama namun perangai macam pukimak!

Sesiapa yang membaca selepas ini sila ambil perhatian yang serius. Kalau kamu nak berak, sila pergi cari jamban sendiri jangan berharap orang akan datang terhegeh-hegeh membina jamban dibawah punggung anda secara mendadak atau jamban itu sendiri datang mengadap punggung anda. Maaf aku memang tengah marah!!

0 487 batang pen patah: